onsdag 22 augusti 2012

Har fru Jansson gått och blivit porrig?

Jag kan se om någon länkat till min blogg och finner det ganska roligt. Spännande att se var bloggen tar vägen ut i universum liksom. Härom dagen fann jag att bloggen var länkad på ett ställe som dragit många läsare och jag blev naturligtvis nyfiken!

Döm då om min förvåning när jag såg att det var en porrsida! Jag var tvungen att kontemplera över detta en stund... HUR gick det till? Jag är inte direkt porrig, eller? Lite tjuvporrig? Är jag döporrig utan att jag vet om det? Ingen aning. Jag kliar mig fortfarande i huvudet...

Om du hittat hit via porrsidan kan du väl lämna en liten kommentar om hur du tänkte när du klickade på den här länken. Snälla? Jag är sååå nyfiken! Eller så här; om DU som lade upp bloggen där läser detta, kan inte du också lämna en kommentar om... varför?

Men om jag nu har en ny kategori läsare vill jag ju naturligtvis inte göra någon besviken. Här bjussar jag på lite naket...

















Ganska porrigt, va? Håll till godo!

5 kommentarer:

  1. Hahaha, jag trodde du skulle böra sälja sexleksaker på homepartyn :)

    SvaraRadera
  2. Tja, varför inte? När jag ändå vekar vara i den branschen? Tack för tipset!

    SvaraRadera
  3. Mohahahaha det var inte jag!

    SvaraRadera
  4. Jag tror det kan vara min förre chef Ulf S för han har för vana att lägga upp porrlänkar

    SvaraRadera
  5. Eheheheheh! Han är en av kandidaterna!

    SvaraRadera